fredag 9 december 2011

Just nu syr jag julklappar

Japp, nu är det dags att producera julklappar för fullt. Och för tillfället blir det sydda saker. Kjolar för att vara exakt. Jätte enkel modell, tyget är desto värre inte enkelt att sy i. Tunn, glansig polyester-satin. Men det ska ju inte alltid vara enkelt heller.

Jag tänkte sy till Nicole, Camilla och Sofie. Mina kära, kära barndomsvänner som fortfarande hänger med, ända sedan dagistiden, fram tills nu och förhoppningsvis vidare och vidare.
Undrar om de möjligtvis läser detta, i så fall säger jag bara: Hej, hoppas du gillar någon av kjolarna...!

Sedan kanske det hinner bli någon till kjol till någon annan av mina gulliga vänner...?!
Vi får se vad jag hinner med, helt enkelt.

Bilder kommer här:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar